čtvrtek 19. června 2014

Oblíbenci z řad laků na nehty - léto 2014

Po menší pauze jsem zpátky s novým článkem, tentokrát na téma laky na nehty. Toto téma jsem připravovala už delší dobu, ale právě teď jsem našla chuť vám o nich něco napsat.

Nevím čím to je, ale poslední dobou jsem si laky na nehtech hodně oblíbila. Asi to dělá to sluníčko a teplo, protože s potřebou nosit barevné kousky se mi zachtělo také barevných nehtů. Nejraději sahám po růžových odstínech, podvědomě si jich všímám v obchodě nějak víc než těch odstínů, které ještě nemám. Líbí se mi buď pastelové barvy nebo trošku do neonu. Naopak červenou u mě na nehtech neuvidíte, prostě se mi nelíbí.



Nejoblíbenější laky od Miss Sporty:
Krémový lak už mám nějakou tu dobu a využívám jej jak v zimě, tak v létě. Vytváří moc hezký efekt přirozené barvy nehtů a společně s top coatem je hodně dobrou alternativou tzv. francouzské manikury. Občas pro zpestření používám společně se třpytivým lakem. Do práce ideální a elegantní.

Růžový skoro až do neonové (barva trošku zkresluje) mám ráda už druhou sezónu. Na nehtech vypadá fantasticky, dobře mi drží, je tekutý a dobře se s ním díky plochému štětečku pracuje. Lakuji se s ním hodně často a hodí se prakticky ke všemu.

Silk base a Top coat od Miss Sporty je můj první povrchový lak vůbec. Sáhla jsem po něm prakticky náhodou, když jsem potřebovala nějaký bezbarvý lak. Nějakou podlak nebo nadlak jsem nikdy neřešila, tento používám i samostatně pro krásný lesk nehtů na zpevnění, když nemám chuť na barevné nehty. Dlouho vydrží.


Lak od Essence v odstínu 146 that´s what i mint chválí blogerky všude možně. Na poličce mi leží už hodně dlouho (cca dva roky?) a mám na něm ráda právě to, že není extra nápadný a na nehtech vypadá moc pěkně. Asi nijak oslnivě dlouho nevydrží, ale několik dní ano, i když umývám často nádobí. Ale to je dost individuální záležitost.

Asi rok mám třpytivý lak v odstínu 105 party princess, který používám většinou jako top coat. I když to tak nevypadá, prakticky nekryje, protože obsahuje hodně třpytek a ty vytváří onen barevný efekt. Hůře se odlakovává, ale to dělají všechny třpytivé laky.


Poslední značkou oblíbených laků je Rimmel. Prvním úlovkem laku této značky byl crazy top coat crack your colour, který byl ve slevě asi za 50 Kč a kupovala jsem ho minulý rok v létě na dovolené. Přetřete jakýkoli barevný lak v jedné vrstvě a po pár vteřinách se začne vytvářet efekt praskliny. Je to velmi efektní a pěkné, navíc stříbrná ladí prakticky ke všem barvám. Stačí si takto ozdobit jen jeden nehet a hned je postaráno o zajímavý prvek.

Rimmel 60 seconds odstínu 405 rose libertine je posledním úlovkem. Hrozně se mi tato růžová barvička líbila a tak jsem neváhala a za cca 40 Kč jsem jej přihodila do košíku. Jsem si jistá, že se stane mým dalším oblíbencem tohoto léta.

Svou sbírku bych ještě chtěla doplnit nějakými fialovými a zelenými odstíny. Hodně mě také zaujaly neonové laky od Dermacolu, v drogerii jsem je však neviděla. Snad se mi podaří je někde sehnat.



Co vy a vaše sbírka laků? Střídáte často barvy na nehtech? 



Žádné komentáře:

Okomentovat