čtvrtek 5. června 2014

Moje sbírka náušnic 2. část

Jelikož mělo představení sbírky náušnic u vás velký ohlas, rozhodla jsem se pokračovat druhou částí. Tentokrát to bude spíše kousky, které už moc často nenosím. Ale můžete si opět přečíst nějaké povídání k nim.



Původně jsem tyto hnědé náušnice se zlatými komponenty kupovala ségře. Ale jí se už nelíbí moc přezdobené šperky, takže jsem si je vzala do úschovy do Prahy. Jsou moc hezké, kupovala jsem je ve slevě v bižuterii SIX a stály asi 50 Kč.




Výrazné a větší náušnice barvy světlého zlata jsem zakoupila na Miimíku za 49 Kč a i když jsou moc hezké, neměla jsem je ještě na uších. Letos bych je ráda už konečně vyvětrala, tak snad se mi podaří je s něčím zkombinovat.


Moje kdysi oblíbené fialkové náušničky jsem kupovala před několika lety v Kiku, stály 29 Kč. Teď už mi víceméně leží ve sbírce a také čekají na svou příležitost.


Bílé kapky s vykrojením s fialovými ozdobnými motivy byl takový trošku neuvážený nákup. Opět z Kiku za 29 Kč. Fialového v šatníku nic nemám, takže se mi hůř kombinuje. Asi jsem tehdy měla nějaké fialové období...


Další fialkové náušnice na bílé podkladu, tentokrát trošku zajímavější tvar. Zakoupeno u Vietnamců asi za 30 Kč. Jsou moc hezké, ale neměla jsem je ani jednou na sobě..


Oblíbené hvězdičkové náušnice jsem kdysi nosila moc ráda. Teď už jsou pro mě ale spíš nenositelné, vzhledem k tomu, že mi je už 26 let. V pubertě jsem však nosila tyto typy náušnic ráda. Dostala jsem je od sestry, takže cenu nevím...



Další z dárků od sestry k Vánocům, mám je už několik let. Jsou moc hezké, glazované modrou a zelenou barvou. Bohužel už začaly korodovat háčky na uši, takže je už moc nevynosím.


Moje velmi oblíbené náušnice ve tvaru kapky. Nosila jsem je hodně často a doteď si je ráda vezmu. Jsou v malinové barvě a kupovala jsem si je v jednom krámku s bižuterií asi za 60 Kč. Jsou časem prakticky nepoznamenané, i když už je mám asi 6 let.


Je tomu dva roky, co jsem si koupila tyto velké modré oválné náušničky v Camaeiu na hlavním nádraží v Praze. Byly ve slevě asi za 50 Kč a tenkrát jsem je kombinovala k námořnickému stylu. Jsou super, ale háčky také začaly trošku černat.. Některé typy kovu prostě moc nevydrží..


Jedny z veteránů mé bižu sbírky. Jsou od Vietnamců a přestože je mám asi 8 let, prakticky nezměnily svou podobu. Kamínky jsou plastové, ale velmi odolné, vůbec se nepoškrábaly. Byly sice za pár korun, ale parádu ještě nadělají :-)

To by byly visací náušnice z mé sbírky. Tím samozřejmě nekončím, protože mám ještě spoustu náušnic v krabičkách (ty menší pecičkové). Navíc převážnou většinu náušnic jsem nechala sestře na otočném stojánku, máme jich asi 400, takže by to bylo na dlouho je tady všechny ukázat :-)


Co vy a vaše sbírka? Máte raději visací náušnice, nebo ty menší?






Žádné komentáře:

Okomentovat