neděle 8. června 2014

RECENZE: Paletky stínů MUA - Glamour Nights, Glitterball

Je tady druhá část recenze MUA paletek - tentokrát těch barevnějších. Po paletkách neutrálních odstínů jsem čekala od Makeup Academy stejnou kvalitu i u barevných stínů. Bohužel jsem však trochu zklamaná, protože vlastnosti některých stínů mě nemile překvapily..

GLAMOUR NIGHTS


Původně jsem pokukovala po Glamour Days, protože jsem hledala nějaké světlé stíny na denní líčení. Bohužel v té době nebyla skladem, tak jsem zkusila "noční verzi" Glamour Nights..



Přiznám se, že jsem si ji koupila hlavně kvůli několika barevným stínům, které mě zaujaly - zelený, fialový a červeno-burgundy. Je primárně určena na večerní líčení, používám ji však i na denní (když zvolím správnou kombinaci barev). Občas použiju zmiňovaný fialkový stín, který se dobře kombinuje se stříbrnou nebo zlatou. To je jedno z líčení, které jde z této paletky vytvořit a tuto kombinaci mám ráda. Je však škoda, že variabilita paletky pro mě není tak vysoká a proto po ni sáhnu nejméně.

Vlastnosti stínů jsou moc dobré, barevné jsou dobře pigmentované, třpytivé akorát třpytivé a pěkně lesklé. Některé jsou měkčí a prašivější, ale celkově mohu doporučit.

Výhody:

+ obsahuje i barevné stíny
+ třpytivé i matné stíny
+ dobrá pigmentace


Nevýhody:

- horší kombinovatelnost
- některé stíny jsou nevyužitelné (alespoň pro mě)
- prašivost některých stínů

Pokud hledáte zajímavou paletku, která obsahuje i několik barevných stínů na večerní líčení, jste na správné adrese. Tuto paletku bych si však asi znovu nekoupila, když ji využívám jen sporadicky. Asi nebude tím pravým ořechovým úplně pro všechny.


GLITTERBALL



Tato extra barevná paletka mě zaujala svými barevnými odstíny. Už z názvu je jasné, že půjde o zářivé a třpytivé barvičky. Bohužel je těch třpytek na mě až moc - hlavně když jsou tak velké. Navíc některé nejsou moc pigmentované (hlavně růžová a meruňková), což je mi dost líto. Barevné stíny obsahují hodně stříbrný odlesk. Tyrkysová se mi dokonce začala nějak sypat, ale když ji aplikuji "namokro", krásně se rozleží a dobře drží. Vadí mi velká prašnost stínů a celkově jejich vlastnosti, např. jsou hodně měkké. Pokud vám to vadit nebude, pak budete nejspíš spokojeni.

Výhody:

+ třpytivé stíny
+ pestrá škála barev

Nevýhody:

- moc velké třpytky ve stínech
- u některých odstínů horší pigmentace
- začínají se po čase drolit (špatně slisované?)

Bohužel jsem z této paletky dost rozčarovaná. Hodně jsem se na ni těšila, využívám však jen několik málo barev (nejčastěji tyrkysovou). Kdyby byly stíny máslovitější, byly bych radši. Třpytky z ní dost padají a tak aplikace nasucho nepřipadá v úvahu, na štětci pak nemáte skoro nic.


Máte některou z těchto paletek? Co na ně říkáte?


Žádné komentáře:

Okomentovat