úterý 24. června 2014

TAG 40 beauty otázek

Dnes jsem vybrala zase jeden zajímavý dotazník. Kdybyste mi jej předložili k vyplnění tak před rokem, opravdu bych nevěděla, co napsat. Jenže od té doby se toho hodně změnilo, začala jsem se totiž ve svých 25 letech zajímat o líčení a vše, co s ním souvisí. Naučila jsem se používat krémy, pudr, korektor. A největší změny jsem pocítila v oblasti líčení očí - dozvěděla jsem se, že černá linka na horním víčku dokáže divy. Potom se mi dostala do rukou první paletka stínů a od té doby jsem ji už nedala z ruky. Jsem hrozně ráda za to, že jsem objevila dosud nepoznaný svět a že mi zkušenější blogerky poradily v tom, jak na to.

A teď už k samotnému dotazníku aneb 40 beauty otázek, na které jsem odpověděla.

1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Dvakrát denně, ráno a večer.


2. Jaký máš typ pleti?

Nejspíš smíšenou. Před pár lety se mi zdála suchá, ale poslední dobou se mi celkem začalo mastit čelo.


3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Už nějakou dobu používám Loreal micelární vodu, jak na odlíčení, tak na čištění pleti.




4. Používáš peeling?

Nepoužívám, jen občas nějakou tu pleťovou masku.


5. Jaký pleťový krém používáš?


Zdroj foto: Krasa.cz

Nejraději mám krémy od Avonu - momentálně se mažu denním krémem Anew Vitale s SPF 25. Nádherně voní po třešních a výborně hydratuje. Navíc po něm není pleť mastná, což u krémů obecně nemám moc v lásce.

6. Máš pihy?

Jako malá jsem pihy mívala, teď už se nějak ztratily, takže momentálně ne.


7. Používáš oční krém?

Oční krém mám, ale často na něj zapomínám.


8. Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?

Nikdy jsem výraznější problémy s akné nemívala, dokonce ani v pubertě ne. Občas se nějaký ten pupínek objeví, ale nic strašného.


9. Jestli ano, co ti nejvíc pomohlo?

Když už jsem nějaký pupínek měla, pomohlo mi opravdu důkladně si mýt obličej a hlavně si na něj nesahat špinavýma rukama. Ale tohle je spíš taková prevence.


10. Jaký makeup momentálně používáš?


Zdroj foto: Drugstore.com

Klasický makeup nepoužívám, nikdy jsem žádný neměla. Skoro každý den používám opravdu lehoučký BB cream od Maybelline, který mi vyhovuje ze všech BB nejvíc. Nemám po něm pocit, že bych měla na pleti nějakou velkou vrstvu a cítím se hodně přirozeně.


11. Jaký korektor používáš?


Zdroj foto: Omlazeni.cz

Vyzkoušela jsem paletku korektorů značky Dermacol, tuhý v tyčince, ale momentálně nejvíc používám Maybelline Affinitone tekutý korektor. Používám jej na zakrytí kruhů pod očima a myslím, že funguje dobře. Trošku mi sice vysušuje suchá místa, ale jinak je super. Možná to bude dobrý tip i pro vás. Mám jen v odstínu Natural.


12. Jaký máš barevný tón pleti?

Mám světlý tón pleti, který je trošku do žluta bych řekla.


13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Umělé řasy se mi líbí pro zvýraznění efektu výrazného líčení očí. Myslím, že jde o dobrou věc pro ty, které nemají moc výrazné řasy. Sama jsem je ještě nezkusila a ani mě to zatím moc neláká. Asi bych si je neuměla ani nalepit.


14. Věděla jsi, že by si měla měnit řasenku každé tři měsíce?

Věděla jsem o tom, že má běžná řasenka trvanlivost tak půl roku maximálně. Řasenku moc často neměním, vlastně ji kupuji až tehdy, když už není zbytí. Ale jakmile se v ní začnou tvořit hrudky a už je zaschlá, tak ji vyhazuji.


15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Mám ráda řasenky od Miss Sporty a ty teď patří mezi ty nejpoužívanější.


16. Drogerie nebo parfumerie?

Určitě drogerie. V parfumerii jsem nikdy nebyla :-)


17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?

Ano, jednou nás líčila profi kosmetička na focení na tablo. Byla to super zkušenost, poprvé jsem na sobě měla makeup a také rudě namalované rty. Hrozně se mi to líbilo a hned bych si to zase někdy zopakovala.


18. Jaké pomůcky pří líčení používáš?

Štětec na tvářenku a při líčení očí nejvíc prsty, málokdy si vezmu do ruky štěteček, max. tak ten na rozmazání.


19. Používáš podkladovou bází pod makeup?

Nepoužívám.


20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Bázi pod oční stíny mám, ale používám jen sporadicky. Jen když chci, aby mi líčení vydrželo déle. Ráno na ni často zapomínám.


21. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?



Asi nejpoužívanější hnědý až skoro bronzový z paletky MUA Undressed.


22. Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku?

Používám jen tužku.


23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?

Oblíbila jsem si dlouhotrvající od Essence.


24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?

Není to pro mě moc praktické, mám raději slisované stíny.


25. Používáš (nebo jsi někdy použila) minerální makeup?

Ne, ani jsem se s žádným nesetkala.


26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?

Rtěnky obecně nijak nepoužívám, ale když už, tak od Essence v odstínu 44 Almost Famous.


27. A lesk?

Od MUA lesky v tubičce.


28. Tvoje oblíbená tvářenka?

Např. od Essence Silky Touch.


29. Kupuješ si kosmetiku přes ebay?

Nekupuji.


30. Máš ráda kosmetiku z drogerie?

Ano, nakupuji tam ráda. Myslím, že tam člověk najde kvalitní kosmetiku.


31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?

Pokud je něco, co zrovna potřebuji, tak ráda využívám různých slev. Je lepší něco ulovit v dobré slevě. Většinou ale nakupuji podle potřeby.


32. Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?

Nad certifikátem jako takovým jsem nepřemýšlela. Ale zajímala by mě teoretická část líčení, jak správně nalíčit různé typy obličeje a také jak na oční stíny.


33. Kterou část líčení máš ráda nejméně?

Asi aplikace řasenky, protože ne vždy se podaří tak dobře. Navíc když člověk spěchá.


34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?

Rozhodně to, když se někdo neodlíčí a jde s klidem spát. Také jsem to občas v minulosti udělala, ale teď už bych bez důkladného očištění pleti spát nešla. Čistota je v tomto důležitá.


35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?

V létě ráda sahám po výraznějších barvách. Mám ráda tyrkysovou, fialovou, zelenou, růžovou.


36. Líčení které známé celebrity se ti nejvíce líbí?

Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázku
Foto: NuestraThalia.com

Líbí se mi vždy perfektní nalíčení Thalíe z různých společenských akcí. Ostatní celebrity nějak nesleduji.


37. Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?

Tužka na oči, protože pěkné nalíčení očí je pro mě důležité. Navíc s ní můžu vytvořit tzv. kouřové líčení.


38. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?

To si nemyslím, ale přítel to vidí možná jinak.


39. Kdyby sis musela vybrat jednu kosmetickou značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?

Nemám vyloženě nějakou svou oblíbenou značku. Ale z těch, co mě zaujaly, bych si vybrala třeba Dermacol. České značky je třeba podporovat :-)


40. A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?

Do určitého věku mi byla kosmetika velkou neznámou. Potom jsem náhodou klikla na nějaké líčící video a chtěla jsem vědět víc. Teď jsem ráda za každou inspiraci v této oblasti, protože jsem objevila dosud nepoznané. Myslím si, že do jaké míry bude kosmetika pro každou ženu důležitá, je především její volba. Každá z nás ale občas zatouží po tom, aby vypadala hezky. Navíc pro mě nalíčení nepředstavuje jen fyzickou krásu, ale i dobrý pocit a z něho pramenící zdravé sebevědomí.


Žádné komentáře:

Okomentovat