úterý 3. června 2014

RECENZE: Paletky stínů MUA - Undressed a Undress Me Too

Krásné úterý všem,

tento týden přicházím opět s jednou recenzí. Britská značka kosmetiky MUA je již pár let na trhu a nedávno se dostala také oficiálně k nám prostřednictvím eshopu www.makeupacademy.cz. Proto jsem se tehdy rozhodla, že ji také vyzkouším. 

Slyšela jsem velké chvály na paletky Undressed a Undress Me Too, které jsou docela věrnými kopiemi paletek Naked 1 a 2 značky Urban Decay. Za zlomek ceny tak můžete okusit nahé líčení a vyhrát si s různě barevnými a třpytivými "nude" odstíny. 

Paletky používám už nějakou dobu téměř každý den a proto jsem se rozhodla je zhodnotit a přinést plusy i minusy nejen nude paletek, ale i těch barevnějších.


UNDRESSED




Mým prvním úlovkem se stala jednička - Undressed, která se stala mou úplně první nude paletkou ve sbírce. Objednávala jsem si ji v říjnu 2013 přes eshop MUASHOP, takže má za sebou 8 měsíců provozu.

Celkově jsem s paletkou spokojená, za cenu asi 170 Kč je super a pro základní nalíčení skvěle poslouží. Jak vidíte, nejvíce jsem využívala hnědý třpytivý stín, ten byl jeden z nejměkčích a docela dostal zabrat, protože je už dost vydloubaný.

Asi nejméně jsem spokojená se středně hnědým matným stínem, který je dost blbě pigmentovaný a na oku skoro neviditelný. A kupodivu se mi nelíbí ani zlatý se třpytkami a pod ním do modra gunmetal. Zjistila jsem, že mi vyhovují více perleťové, než přímo stíny s velkými třpytkami.

Výhody
+ nízká cena
+ prakticky totožné s Naked 1
+ odstíny dobře kombinovatelné na den i na noc
+ některé stíny jsou máslovitější a dobře se roztírají

Nevýhody
- docela rychle ubývá
- bez podkladové báze moc nevydrží
- některé hůře pigmentované
- trochu práší

Konečné hodnocení: za tu cenu velmi dobrá paletka, některým nemusí sednout všechny odstíny a trošku zaostává za Undress Me Too, ale je to opravdu dobrá koupě.


UNDRESS ME TOO


Tato paletka je zase dvojnicí Naked 2 a má opravdu krásné teplé odstíny všech možných zemitých barev. Navíc v elegantním bílém balení, které se sice rychleji zašpiní, ale líbí se mi více než černá varianta. Paletku Undress Me Too mám nejkratší dobu, ale i tak se stala mou nejoblíbenější. V době, kdy jsem si ji chtěla objednat, totiž nebyla skladem. Takže proto jsem si vzala jako první Undressed. Ale už ji mám taky a jsem za ní moc ráda. 

Nejpoužívanějšími stíny jsou opět hnědé - tmavý třpytivější a světlý hnědý matný. Ten je oproti tomu z paletky Undressed pigmentovanější a lépe se s ním pracuje. Dále sahám po vanilkovém vlevo nahoře, ten je super univerzální. Ráda používám také šedé odstíny na dolní části paletky. Nejméně využitý je pro mě černý, s černou zatím moc neumím pracovat a trochu se bojím, aby se mi podařilo ji dobře rozmazat. 

Výhody
+ za dobrou cenu hodně muziky
+ napodobenina Naked 2
+ krásně pigmentované
+ máslovitá konzistence
+ krásně přilnou na oko
+ překrásné odstíny

Nevýhody:
- rychleji ubývají
- na stínech se mi tvoří hrudky
- trošku vyšší prašnost u některých stínů

Celkově mohu paletku doporučit, protože je bezvadná. Přiložený štěteček je se silikonovou houbičkou, kterou velmi ráda využívám při líčení. Pokud paletku nemáte, určitě si ji pořiďte :-)

Jsme u konce první části recenze paletek MUA, v příští části si políčím na barevnější paletky této značky. Těšit se můžete na Glamour Nights a Glitterball.


Máte tyto paletky stínů? Jste spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat