sobota 31. května 2014

Průvodce mou kolekcí kabelek

Pěkný sobotní večer přeji,

tentokrát mám pro vás další foto článek, dnes o mých oblíbených doplňcích - kabelkách.

Kabelky jsem měla vždycky ráda. Když jsem ve škole nosila každý den batoh, bylo příjemné zpestření si občas vzít kabelku. Sbíraly jsme je se sestrou a většinou nakupovaly přes internet, na Mimibazaru. Nakupuji tam prakticky dodnes, protože se tam dají nakoupit kabelky z Nextu, které mám hrozně ráda. Navíc za pár korun. Když se tak kouknu na svou sbírku kabelek, nenajdu tam žádnou dražší než 400 Kč.

Z dobrého nákupu kabelky mám vždycky radost. A jsou i úlovky, které upřednostňuji nad ostatními a nosím častěji. Ale konec zbytečných slov, pojďte se podívat na mé úlovky:


Tuto černou kabelku jsem nakoupila přes Mimibazar. Je z koženky, které je věrnou imitací pravé kůže, původně myslím z obchodu Bershka a stála mě 199 Kč. Jsem za ni hrozně ráda, protože je perfektní. Nosila jsem ji celou zimu a nedám na ni dopustit. Je malá a skladná, ale zároveň i dostatečně prostorná.



Úlovek z loňských letních výprodejů v Kenvelu. Normálně do tohoto obchodu moc nechodím, ale udělala jsem výjimku a nakoupila jsem za 180 Kč krásnou crossbody kabelku v mé oblíbené královské modré. Nosím ji často a ráda, je pevná a nepromokne.


K loňským narozeninám jsem si vybrala tuto krásnou kufříkovou kabelku. Je od Vietnamců je to značka Gabaara, která se vyznačuje vysokou kvalitou. Je z pevné koženky, nádherně propracovaná a drží svůj tvar. Byla to láska na první pohled a navíc jsem sehnala ve stejné barvě i pásek. Stála myslím 360 Kč


První nákup na eshopu Sammydress (www.sammydress.com), který není u nás tak známý jako třeba Dresslink, ale je na stejném principu. Celkově i s poštovným mě vyšla na 200 Kč. Barva trošku zkresluje, ale je typicky světle růžová se stříbrnými detaily. Je moc hezká, akorát se mi s ní hůře manipuluje a tak často ji nenosím. 


Dvojce menších kabelek. Červená je z C&A je se zapínáním na karabinku a stála ve ve slevě asi do 200 Kč, už si nepamatuji, mám ji asi druhou sezónu. Bohužel mi ji prodavačka při manipulaci s ní trošku rýpla, ale nejde to naštěstí vidět, je to u zapínání. Má zlaté detaily. 

Zelenkavá je naprosto skvělá a ráda ji v létě nosím. Mám ji taky už nějaký ten rok a pořídila jsem ji ve výprodejích v F&F za směšné peníze. Má zlaté detaily a módní perforované zdobení.


Tuto krásnou kabelu jsem si koupila na oblíbeném Mimíku (www.mimibazar.cz) a byla za 250 Kč značky Next. Je nádherná, na jaro jako dělaná. Bohužel ji moc nenosím, protože k ní nemám koupené botky. Ale asi začnu, protože je opravdu krásná.


Moji nejoblíbenější jarní a letní kabelku crossbody jsem pořídila opět v Tesku ve výprodeji. Mám ji už docela dlouho a je perfektní. Akorát malá, skladná, dostatečně prostorná. Nevýhodou je, že se na zadní straně obarvuje od džín, ale stačí vzít odlakovač a raz za čas ji vyčistit. Byla levná, stála asi 150 Kč mám ten pocit.


Moje hitovka co se týče prostoru je tato šedá kabelka se zlatým kováním. Je opět z Nextu a mám ji z oblíbeného Mimíku. Stála myslím 290 Kč a je skvělá, pevná, kvalitní. Nosím ji často na pohovory, když mám s sebou pití a jiné nezbytnosti, které se mi nikam jinam nevejdou.


Dva roky je tomu, co jsem kupovala ve výprodeji tuto kabelku zn. Carpisa na Pankráci za 350 Kč. Bohužel ji skoro nenosím, což je mi líto. Je to ruky, ale má také dlouhý popruh. Je krásná, elegantní a bude parádní na léto. Myslím, že jí dám ještě šanci a provětrám o hezkých letních dnech :-)


Můj největší úlovek a nejnošenější kabelka vůbec je tato krásná roztomilá černá crossbody kabelka se zajímavými zlatými detaily. Nemálo lidí mi ji pochválilo. Tahám ji neustále a hodí se prakticky ke všemu. Koupeno v Tesku za cenu do 200 Kč, už si bohužel nepamatuji. Ale mám ji necelý rok. 


Kabelka z pravé kůže, která byla dárkem. Myslím, že je z C&A, je menší, ale moc hezká a kvalitní. Měla jsem ji jen jednou v divadle, protože mám ještě dvě jiné černé kabelky, které mám raději.


Poslední je tato prostorná letní krémová kabelka s třásněmi, kterou jsem si vydražila před asi 4 lety na Aukru za neuvěřitelných 106 Kč! Je perfektní, super se nosí a mám ji ráda. I když teď nosím raději crossbody kabelky, tuto si ráda v létě vezmu. Parádní je k volnějšímu oblečení, k šatem a na cesty. Vejde se tam skoro všechno, láhev s pitím i svetřík.

Tak to by bylo z představení mé sbírky kabelek pro dnešek vše. Trošku jsem si je přeskládala, zjistila, že některé z nich jsou ještě v super stavu a některým ještě dám pro letošek šanci, aby se taky podívaly do světa.


Jaké jsou vaše oblíbené kabelky? Máte rádi malé, nebo jste spíš na prostornější kabelky?



1 komentář:

  1. Musím říct, že máš krásnou sbírku, tu květovanou z Nextu a tu bílou s třásněmi z Carpisy bych okamžitě adoptovala :) Já mám o světlé kabelky vůbec nouzi, mám jen samé hnědé, černé a podobně tmavé...budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat