úterý 20. května 2014

Oblíbené beauty zahraniční blogy - Dressed in Mint, Potigirls

Přeji všem hezké úterý,

dnes jsem připravila takové maličký článek týkající se mých oblíbenců z řad blogů. Poslední měsíce jsem si hodně oblíbila hlavně kosmetické blogy a takové ty blogy ze života, kde najdete pelmel různých věcí (móda, kosmetika, zkušenosti, tipy, triky). Dnes se však zaměřím na blogy s kosmetickou tématikou.

Nebudu jmenovat Petru LovelyHair, kterou sleduji pravidelně už asi dva roky, ani Lou z GetTheLouk, protože už je dávno znáte. Článek jsem pojala jako inspiraci k možnému objevení nových tváří v této oblasti.



Potigirls

  Potigirls jmenuji hned na úvod. Jelikož miluji španělštinu a nedělá mi problém číst články právě ve španělštině, nezalekla jsem se prozkoumat tuto blogovou sféru. Tato kosmetická nadšenkyně pravidelně reportuje své oblíbence, přináší seznamy zajímavé kosmetiky (levnější i dražší) a její vkus je opravdu dobrý. Díky tomuto webu jsem se doslechla o nové kosmetické značce Makeup Revolution, která mě opravdu zaujala a ráda bych si objednala nějaké výrobky. Po českých blozích, které píší víceméně o tom stejném sortimentu, je to příjemná změna a ráda se dozvídám o tom, co se dá koupit i v jiných končinách.

  Musím zmínit článek o kompletní recenzi na paletky Sleek - obsahuje recenze nejen na dostupné paletky této značky, ale také na limitované edice, včetně všech swatchů. Osobně mě zaujala paletka Good Girl v růžových odstínech, která se už bohužel nevyrábí. Klik na článek.

  Jednou z posledních sledovaných je polský blog Dressed in Mint - narazila jsem na něj prakticky náhodou a hrozně mě zaujal. I když polsky neumím, slečna se umí namalovat opravdu krásně. Je vidět, že si s tím umí opravdu vyhrát a veškeré líčení je precizní. Hodně mě inspirovala a myslím, že může být inspirací i pro vás.
  Na blogu najdete recenze různých produktů, velmi povedené proměny čtenářek a líčení očí krok po kroku.



Máte i vy své oblíbené zahraniční blogy? Podělte se o svoje favority :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat