pondělí 19. května 2014

Nová bižuterie z Ebay

Dnes to bude nakupovací článek. Potřebovala jsem si udělat něčím radost, něčím, co jsem si dlouho nekoupila - hlavně náušnice. Hrozně mě na Ebay zaujaly a tak jsem je hodila do košíku a zaplatila. Za těch celkových 150 Kč tato všechna bižuterie určitě stála...



Tyto jsem přihodila do košíku jak poslední. Chtěla jsem nějaké menší visací náušnice, které nevypadaly mohutně. Navíc mě zaujaly tou svou "mořskou" barvičkou. K moři na dovolenou budou ideální.




Tak u těch to byla jasná volba. Sytá oranžová doplněná modrou. Představuji si je k nějakým šatům a elegantnímu outfitu.


Královsky modré výrazné náušnice mi padly do oka prakticky hned. Náušnice v této barvě ještě myslím nemám, takže se neztratí.



Náušnice, které jsem musela mít. Hrozně se mi líbily a ta barva je překrásná.



Set náušnic a náhrdelníku - vydraženo za 25 Kč (!). V létě hrozně ráda nosím plastovou bižuterii a tahle sada mě moc upoutala. Obyčejně stojí na Ebay asi 85 Kč a to třeba jen náhrdelník. Takže jsem vlastně hodně ušetřila.

A co vy jste si z bižuterie poslední dobou koupili? Jaké kousky na léto máte nejraději?

Žádné komentáře:

Okomentovat