čtvrtek 15. května 2014

Nákupní seznam na květen 2014

Mnoho bloggerek tento seznam nazývá jako wishlist, já jsem zvolila klasický název nákupní seznam. Ten bude tento měsíc plný oblečení, protože mi toho chybí docela dost.

Bohužel nepatřím k těm, co milují nakupování. V obchodě s oblečením mě moc často nepotkáte, protože:

a) nemám ráda tu spoustu lidí v nákupních centrech,

b) jsem nekonfekční (tzn. že mi prostě nesedí 80 % věcí, které si vyzkouším - mimo strečových triček). V posledních měsících jsem strávila hodně času v kabince, ale k pokladně jsem šla s prázdnou.

c) nemám na to náladu - odkaz na bod a)

Nákup oblečení je tak u mě dost sázka do loterie - někdy vyjde, mnohokrát ale nevyjde. Největší újmu při tom utrpí asi přítel, který je šťastný, když si aspoň něco vyberu.

Teď už ale k nákupnímu seznamu na tento měsíc, doufejme, že tentokrát bude stát štěstěna při mně:




1. Kalhoty světlé barvy na jaro - nosím asi dvoje nebo troje kalhoty, protože mám často problém na svou postavu něco sehnat. Jsem typ hruška - takže široké boky a větší stehna. Když už mi něco padne přes boky, tak je to zase velké v pase... Navíc v obchodech často narážím na skinny jeans, které jsou opravdu až moc skinny a na mě vypadají hrozně. Jedny pěkné kalhoty jsem si vyhlídla v Time Outu, kde mi jejich střihy většinou vyhovují.

2. Volnější halenka/košile - zatím jsem nenarazila na košili, která by mi vyhovovala jak materiálem, tak střihem. A když už splňuje tato kritéria, zase mě dostane vysoká cena. Nevím, proč bych dávala za halenku 800 Kč. Takže si zkusím počkat na slevy a třeba nějakou slušivou najdu.

3. Barevné sako/blejzr - jeden z klíčových kousků, které bych na jaře a v létě určitě měla mít. Jenže zase je zde problém - většina těchto sak se vyrábí s knoflíčkem dole a je pro tzv. prsaté typy. Pro holky neobdařené to je bohužel problém, takže nahoře se tvoří nevzhledná kapsa a odstává. Hledám proto sako, které bude mít knoflíček i těsně pod prsy, abych si ho mohla zapnout.

4. Hnědé "utíkačky" - botky na běžné nošení, které se hodí i na chladnější rána. Takové, které si můžu vzít ke všemu a dají se pěkně kombinovat. Stejně tak by se mi hodily i nějaké mokasínky.

5. Letní sandálky na platformě - jsem typ bezpodpatkový, nosím jen balerínky a ve vysokých lodičkách mě nikdy neuvidíte. Proto jsem se rozhodla pro kompromis a na léto si chci pořídit sandálky na platformě, ve kterých se mi nebude viklat noha. Prostě takové, které budou pohodlné.

Vyjmenovala jsem kousky, které momentálně asi nejvíce sháním, ale časem přibudou určitě i další. Zapomněla jsem tam ještě hodit plavky, které sháním na letošní letní sezónu (po 8 letech se chystáme do Chorvatska).

A co vy a váš nákupní seznam na tento měsíc? Chystáte se někam na dovolenou? Budu ráda, když napíšete :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat