pondělí 26. května 2014

První nákupy z Galaxie přání - Manhattan a Maybelline


Dnes to bude má první zkušenost s objednávkou z kosmetického eshopu Galaxie přání. Pokukovala jsem po něm už dávno a nechala jsem se zlákat hlavně příznivými cenami kosmetiky Manhattan, která není u nás k sehnání v běžném kamenném obchodě.



MANHATTAN


Původně jsem hledala nějakou pěkně pigmentovanou tvářenku v odstínu, který mi ještě chybí. Ráda zkouším nové věci a zaujala mě limitovaná edice Lollipop and Alpenrock, která bere inspiraci z pivního festivalu Octoberfest. Jde o paletku tvořenou korektorem, tvářenkou a mini leskem na rty. Existuje ve 4 odstínech, já jsem si vybrala tu v odstínu Sexy Madl (tvářenka více do růžovočervena).



Na fotce vypadala sada mnohem větší, než ta, která mi dorazila domů. Ale i přesto jsem nadšená. Je krásně skladná. Kartonová paletka obsahuje korektor, pudrovou extra pigmentovanou tvářenku v sytém odstínu, mini lesk na rty ladící ke tvářence a malý štěteček. Součástí je také menší zrcátko, které se vždy hodí.



Korektor je krémovější, trošku do žluta, skvěle kryje kruhy pod očima i další nedostatky, hrozně mě překvapil. Tvářenka barví velmi dobře a skoro nepráší, stačí nabrat jen nepatrné množství na štětec a bude vám na nalíčení stačit. Trošku mi vadí, že je tvářenka příliš blízko korektoru, občas se mi stane, že nějaký ten růžový prášek "vlétne" i do korektoru. Stačí ale oprášit a je to OK. Přiložený lesk na rty je hezky pigmentovaný, neslepuje rty a příjemně voní.

Celkově tuto sadu doporučuji a za cenu 109 Kč nemůže být ani řeč o tom, že by nešlo o super kup.


Když už jsem něco objednávala, přihodila jsem do košíku také řasenku. Moje oblíbená fialová Miss Sporty mi už dochází a tak jsem sáhla po Volcano Extra Explosive Volume od Manhattan. Má řasy prodloužit a dodat jim objem, kartáček je klasický. Bohužel mi přišla řasenka vyschlá, ale nebyl sebemenší problém s reklamací a následující pracovní den mi byla zaslána řasenka nová, bez nutnosti zasílat zpět tu zaschlou. Jsem velmi ráda za tak rychlou reakci z Galaxie přání a suprovou komunikaci.

Po vyzkoušení druhého kusu už bylo vše v pořádku a mohla jsem řasenku vyzkoušet v plné parádě. Opravdu řasy hezky prodlouží, objem moc nepřidá, ale řasy dělá pěkné. Upřímně nevím, jestli bych si tuto řasenku pořídila znovu, mám už své jiné oblíbence. Navíc mi vadila silná "vůně", která se linula z řasenky a na kterou nejsem třeba u Miss Sporty zvyklá.

Cena po slevě 69 Kč.


 


MAYBELLINE

Hrozně se mi líbila paletka BH Cosmetics s kosmickými zapečenými stíny. A jakmile jsem spatřila na Galaxiii přání podobný stín od Maybelline, zajásala jsem. Mramorový stín doma ještě žádný nemám, navíc jsem sháněla nějaký v oranžové barvě. Nakonec jsem z nabídky zvolila Hypercosmos v odstínu PK-1, což je perleťový růžovo-oranžový stín.




Celé balení je klasicky plastové, stín v paletce trošku "cestuje", ale moc mi to nevadí. Konzistence stínu je taková trošku máslovitá. Líbí se mi, že neobsahuje obrovské třpytky, ale jemné, které dělají krásný efekt. Na sluníčku se krásně třpytí a hází odlesky. Pigmentace je dobrá, ne příliš sytá, ani výrazná, ale u tohoto typu stínů se třpytkami je to pochopitelné a po nanesení jsou stíny hezky viditelné.


Trošku mi vadí, že nevytváří moc viditelný onen kosmický efekt, kterého jsem chtěla docílit podle obrázku na e-shopu. Tzn. aplikovat mramorový stín přes celé víčko a do ohybu oka jednobarevný meruňkový. Mramorování je růžovožluté, takže jednotlivé přechody nejsou moc vidět.

Cena za tento stín je 79 Kč.

Když svou celou objednávku shrnu, nejvíc jsem nadšená paletkou od Manhattan a kosmickými stíny od Maybelline. Celkově nákupy přes Galaxii přání mohu víc než doporučit, nejen skvělým sortimentem, ale také skvělou komunikací a přátelským přístupem. Už teď si vyhlížím nějaké další kosmetické "serepetičky" a velmi brzy udělám další nákup. Asi to zase budou nějaké stíny, protože v těch hrozně ráda experimentuji.


Co vy a kosmetika Manhattan, už jste něco vyzkoušeli? Co jste si naposledy objednávali na Galaxii přání? 


Žádné komentáře:

Okomentovat