čtvrtek 29. května 2014

Rozbalujeme Brandnooz box - květen 2014



Dnes to bude ještě jeden příspěvek, protože mi před malou chvilkou přišel květnový Brandooz box, na který jsem se opět moc těšila. A tak vám jej pěkně za čerstva představím.

Myslím, že se tvůrci Brandnooz boxu tento měsíc opravu vytáhli, 11 plných balení výrobků a 1 vzorek + časopis zdarma.

Celková hodnota boxu = 345 Kč




Součástí byl časopis Svět potravin, kde najdeme spoustu zajímavostí. Tento časopis ještě neznám, ale už z obálky mě láká zajímavými články.



Z nápojů se tento měsíc můžeme těšit na Energy Colu a Energy Green Tea. Oba dva nápoje jsou obohaceny o taurin a vitamíny a jsou vhodné při nadměrné psychické a fyzické zátěži. Cena nápoje je 19 Kč/25 Kč a je na trhu od července 2013. Green Tea stojí 20 Kč a jde o energy nápoj s přídavkem kofeinu.

-  nápoje jsem ještě v obchodech neviděla, energy drinky nepiju, takže možná předám dál



Tradiční moravské okurky Efko bez chemických přísad vidím v Brandnooz boxu opravdu ráda. Nejenže mi zrovna kyselé okurky došly, ale celkově mám značku Efko ráda a ještě jsem tyto nezkusila. Cena je 45,90 Kč a je už nějaký ten pátek k dostání v obchodech.


Mentos žvýkačky vidíme v Brandnooz boxu už podruhé, poprvé to bylo v prosinci, kdy jsme dostali pixličku (kterou jsem mimochodem ještě nestačila spotřebovat). Tentokrát ochutnáme dvě verze žvýkaček Mentos pure fresh v praktickém sáčku po 10 kusech. Můžete je koupit za 14,90 Kč (jde o čerstvou novinku od května 2014).

- tyto žvýkačky mě nijak zvlášť neohromily, ale budou se hodit


Pepřová omáčka od značky Hellmann´s je zajímavá alternativa studených omáček hned po tradiční tatarské, kterou mám raz za čas ráda. Každopádně se mi Brandnooz trefil do chuti. Stojí 32,90 a na pultech je od března tohoto roku. Dijonská hořčice mi ještě ve spížce chybí - tato je značky Bornier a jde o tradičního výrobce slavné francouzské hořčice. Stojí 55 Kč a jde o novinku od tohoto měsíce.

- super výběr, omáčka se bude hodit k nějakému dobrému masu s hranolkami, hořčice zase na králíka na hořčici, na kterého jsem se už dlouho chystala, tady opravdu chválím :-)


Ochutnávka koření - Grešík Valdemar. V tomto balení můžeme najít 6 druhů koření a kořenících směsí bez glutamátu a přidané soli. Koření není nikdy dost a tak jsem nadšená i z tohoto výběru od Brandnooz. I když jde o produkt z roku 2011, ještě jsem neochutnala. Tato výběrová krabička stojí 42 Kč.


Bohemia vroubkované brambůrky s příchutí burgeru - novinka za 24,90 Kč. Vroubkované brambůrky mám obecně ráda a tyto ještě neznám, takže super, určitě půjde o zajímavou chuť. Dobré z ovsa jsem ochutnala v kakaové variantě a chutnalo, v boxu jsem našla natural, takže zase budu vědět, co si příště v obchodě hodím do košíku. Běžná cena je 49,90 Kč a na trhu je už od července 2013.

- opět mi došly mé oblíbené "žížalky" Dobrá vláknina, takže se mi Dobrý oves i tentokrát hodí do krámu :-)



A tady je poslední dvojička produktů z boxu. Vzoreček čaje Ahmad - Earl Grey, který nenajdete popsán na kartě, protože šlo asi o jakýsi bonus. Earl znám a kdysi jsem často pila se třtinovým cukrem a citronem, jde o dobrý čaj. Dále novinka Soft Kings měkké cookies s kousky belgické čokolády - řecký výrobek. Už jsem viděla kdesi v letáku, dostala jsem variantu s třemi druhy čokolád, tak jsem zvědavá. Ale za cenu 12,90 za jednu sušenku mi to přijde docela dost. Jde o novinku z února 2014.

Tak a to je pro dnešek všechno. Bylo toho opravdu hodně a jsem určitě nadšená. Na své si přijdou všichni - malí, velcí. Jsem ráda za omáčky, brambůrky, okurky i cereálie. Myslím, že tohle je jeden z těch nejlepších boxů, které jsme doposud měli.


Jak se vám líbí květnová edice Brandnooz boxu? Na co byste měli největší chuť?

1 komentář:

  1. Tenhle box vypadá dost nadupaně. Využila (rozuměj sežrala) bych snad všechno :) Miluju Simpsonovi, takže pití by mi ještě udělala velkou radost. A ty brambůrky...jdu se podívat do lednice!

    OdpovědětVymazat