sobota 24. května 2014

TAG Písnička, která...

Pěkný sobotní večer,

dnes tady mám zajímavý hudební tag, kde budu jmenovat různé písničky, které vystihují dané fráze. Objevil se na YouTube a já přispěji ve formě textové, kterou jsem si trochu upravila.

Musím říct, že nebylo jednoduché vybrat jednotlivé skladby. Ale líbilo se mi zavzpomínat na to, co jsem kdysi poslouchala a jaké pocity ve mě písničky vyvolávají. Snad se vám bude můj výběr líbit a budu moc ráda, když vás třeba inspiruji k poslechu nových písniček.


1) ... mi zlepší náladu

Určitě nějaká pořádná taneční a letní - vždycky mi zvedne náladu klasická Lambada od Kaomy. Cítím přicházející léto a ocitám se na pláži s drinkem v ruce...



2) ... mě donutí napsat miluji tě

Krásná a romantická Close Your Eyes od Michaela Bublého. V poslední době jsem snad neslyšela krásnější zamilovanou písničku...



3) ... mi připomíná domov


Tady to bude překvapivě Malá černá kočička od Yvetty Simonové. Poslouchali jsme ji v období vánočních svátků u pečení cukroví.



4) ... se mi už ohrála

Musím zde uvést písničku Can´t remember to forget you od Shakiry a Rihanny, kterou jsem si pouštěla celkem asi 20x, ale už se mi prostě ohrála...



5) ... mi připomíná dětství


Jednoznačně Julio Iglesias - Manuela. Je to jedna z písniček, které mamka často pouštěla a díky ní jsem se později zamilovala do španělštiny.



6) ... se mi líbí, ale umělce nemám ráda

Přiznám se, že moc nemusím zpěvačku Pink, písničky má pěkné, ale nemám nutkání poslechnout si celé album nebo ji nějak sledovat. Ale překvapila mě skladba Just give me a reason, kterou jsem v rádiu slýchávala ráda.



7) ... se mi tak líbí, až je hanba to přiznat


No nevím, jestli je to hanba přiznat, ale duet La Apuesta Thalíe s Erikem Rubínem za to opravdu stojí. Jeden z mých nejoblíbenějších.



8) ... má krásný text

Tady musím napsat písničku Just The Way You Are od Bruna Marse. Ten text je skvostný a opravdový. Protože jsme úžasné takové, jaké jsme.



9) ... mě ráno probouzí


Je to zvuk na mém smartphone mobilu LG - Beautiful Day (na YouTube jsem bohužel nenašla).

10) ... mi připomíná nejlepší kamarády


Tady si nemůžu vybavit jedinou písničku, takže aspoň přináším tu, která mi připomíná moji sestru, protože ji často zpívala:



11) ... mě nutí k pláči

Když jsem tuto písničku slyšela poprvé, připadala mi hrozně smutná. Takže volím tuto od skupina La Oreja de Van Gogh - Rosas.



12) ... mi připomíná osamělost


Como una loba od Natalie Oreiro je krásná i smutná písnička zároveň. Je to soundtrack z telenovely Solamente Vos.



13) ... (kterou) ráda zpívám

moc ráda si zpívám Medicine z posledního alba Shakiry. Má jednoduchou a zapamatovatelnou melodii a je moc zpěvná.



14) ... odpovídá mé momentální náladě

Mám takovou trošku rozvernou náladu, takže zvolím asi Boys will be boys od Pauliny Rubio, je perfektní a výstižná.



15) ... kterou nesnáším

Obecně nemám ráda odrhovačky, které se teď hrají v rádiích a hlavně ty s nelíbivou melodií. Nemám ráda třeba Little party never killed nobody od Fergie.



Máte také své oblíbené písničky, které byste mohli "ocejchovat" těmito tvrzeními? Jakou písničku máte v současnosti nejradši?

2 komentáře:

  1. Super tag. Jsi stejná generace jako já a nevěřila bych, že třeba na Lambadu si někdo vzpomene. Byla jsem strašně malinká, když jsem na ni tolikrát tancovala. Pouštěli mi ji vždycky z jukeboxu :) Nostalgie jak vyšitá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Máš pravdu, jakmile slyším Lambadu, také mě přepadne taková ta pěkná nostalgie ze starých časů... Všechno bylo tak nějak jiné. Nechceš taky udělat tento TAG? Myslím, že je dost zajímavý a na jiných blozích jsem jej ještě neviděla.

      Vymazat