čtvrtek 29. května 2014

Náušnice k prodeji - vlastní výroba

Ve volném čase ráda tvořím a jelikož je bižuterie mým velkým koníčkem, pustila jsem se asi před rokem do výroby vlastních kousků. Zatím jsem nevytvořila nic "velkého" a jde spíše o jednodušší kousky. Spoustu z nich jsem podarovala, našlo se mi tady však několik párů, které ještě svého majitele nemají. A já mám náušnic tolik, že je nestačím ani všechny vynosit.

Pokud by se vám tedy některé z nich líbily, ráda vám je prodám. Poštovné je podle ceníku České pošty. Platba je na účet předem.


Červené náušnice - 30 Kč

Komponenty ve stříbrné barvě, kov
Skleněné perličky lesklé, největší má průměr asi 1 cm, celková délka 2 cm bez háčku




Růžové mramorové - 30 Kč

Komponenty ve stříbrné barvě, kov
Korálek v průměru 2,5 cm



Cloisonne náušnice - 40 Kč

Ručně vyráběné korálky metodou Cloisonne - každý korálek je originál (mohou se objevit nedokonalosti, právě kvůli tomu, viz foto. Komponenty ve zlaté (až svítivě zlaté), včetně zarážek
Celková délka asi 4,5 cm včetně háčku


Modrozelené náušnice - 35 Kč

Na obrázku vypadají do modra, je to taková spíš tyrkysovo-zelená barva. Korálky stříkané zlatým zdobením. Komponenty ve zlaté barvě, spíš tmavší zlatá. Délka asi 5 cm včetně háčku. Se zarážkami.


V případě zájmu mi nechte komentář pod článkem. Při výběru dvou a více kusů je možná sleva (samozřejmě za jednu poštovné podle cen České pošty). Děkuji za podívání a případný zájem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat