středa 7. května 2014

Nejpoužívanější paletky stínů

Dnes se zaměřím na paletky očních stínů, které v současnosti velmi ráda používám. Mám jich víc, ale přistihla jsem se při tom, že stejně nejvíc využívám "nahých barviček". Tak tady jsou:

1. Paletka Sleek - Oh So Special

Dlouho jsem odolávala nad stíny od britské značky Sleek, nakonec jsem si přece jen jednu koupila. Zaujala mě právě Oh So Special, která se mi hodila svými odstíny. Paleta obsahuje 5 třpytivých stínů a zbytek matných. Z odstínů mám nejraději právě ty třpytivé. Nejméně mě zaujal třetí odstín dole zleva, což je taková camel barva nepříliš dobře kombinovatelná a nehodí se mi barevně sladit. Naopak nejčastěji využívám perleťový odstín růžové (druhý dole zleva). Celkově mám raději třpytivé stíny a matné využívám jen málokdy (většinou střední hnědou).

Koupila jsem přes e-shop Petry Lovely Hair - www.lovelyhair.cz 

Paletka Oh So Special "naživo"



2. MUA - Undressed a Undress Me Too

Všem velmi známá kopie paletky od Urban Decay - Naked. Undressed používám skoro každý den, nejvíc tmavé třpytivé stíny. Nedávno jsem si k této paletce pořídila i bílou Undress me too a také na ni nedám dopustit, je prostě skvělá. Ráda kombinuji hnědé stíny a třpytivé světlé stíny na každodenní líčení.

3. Essence - All About Nude


Tuto nude paletku jsem si koupila hlavně kvůli cestování - nechce se mi vozit s sebou spoustu velkých neskladných stínů a tato mi skvěle poslouží v nouzi na takové to rychlé nalíčení do města. Nejsvětlejší stín používám do koutku na projasnění, na celé víčko růžový, do ohybu oka hnědý matný a do vnějšího koutku rozmažu burgundy stín. A můžu vyrazit. Za 99 Kč je to super koupě.


Jaké jsou vaše nejoblíbenější nebo nejpoužívanější paletky?


Žádné komentáře:

Okomentovat