pondělí 23. června 2014

RECENZE: XX Volume Mascara od Miss Sporty

Docela dlouho tady nebyla nějaká ta recenze. Co se kosmetiky týče, tak moc neutrácím. Už jsem psala dříve, že jsem docela zapálená do různých očních stínů, ale tentokrát jsem se držela zpátky a All about paradise od Essence jsem v drogerii nechala. Asi si pořídím raději I Candy od Sleek, která se mi hrozně líbí...

Čeho však mám docela málo, to jsou řasenky. Vždy používám je jednu - hodně dlouho jsem sázela na jistotu a pořídila si už asi třetí fialovou růžovou od Miss Sporty. Bohužel posledně mě dost naštvala, nejenže byla už docela vyschlá (jak já to nakupování řasenek v tomto ohledu nemám ráda..), ale měla v sobě malé hrudky a řasy se mi nepodařilo nalíčit tak dobře, jako jindy. Tak jsem zamířila do drogerie na nákup jiné alternativy.



Pokukovala jsem hodně po řasenkách od Essence, ale žádné mě moc nezaujaly. Tak jsem zapátrala ve stojanu Miss Sporty, kde kousek od mé předešlé oblíbené byla XX Volume Mascara. Navíc s kartáčkem, který jsem dlouho neměla, takže proč to nezkusit.


Obal je jednoduchý, nemám moc ráda překombinované a "tlusté" řasenky, takže jsem spokojená.


Řasenka slibuje plnější a výraznější řasy bez jejich slepování. Navíc neobsahuje žádnou parfemaci a je vhodná i pro citlivější oči.


Kartáček je s kratšími štětinkami, které jsou pravidelně od sebe odděleny, mají tvar spirály. Krásně řasy natočí, oddělí od sebe a zároveň i dodají dost barvy. Řasy mi nedělá nijak husté, ale líbí se mi perfektní prodloužení. Nedělají se žmolky, jak u některých ostatních řasenek, a neopadává.


Nejsem si moc jistá vhodností pro citlivější oči. Sama je nemám citlivé, ale trošku jsem při aplikaci řasenky více mrkala a déle jsem si zvykala. Možná je to jen mým subjektivním pocitem a nemá s tím řasenka nic společného. Jsem ráda, že není parfemovaná, cítím jen takovou přirozenou vůni, kterou má.

Myslím, že za cenu asi 60 Kč jde o velmi dobrou řasenku pro ty, kteří chtějí hlavně prodloužit řasy. Objem mi moc nedodala (to díky štětinkám, které jsou dost od sebe), ale řasy dělá opravdu hezké. Pokud sháníte něco nového a cenově dostupného, tak tady je vhodný adept.


Máte tuto řasenku, jste s ní spokojené? 


Žádné komentáře:

Okomentovat