pátek 20. června 2014

Objednávka bižuterie z Ebay naživo

Ahoj,

v některém z minulých příspěvků jsem vám ukazovala objednávku bižuterie z Ebay a jelikož mi asi před 14 dny všechno dorazilo, zde jsou fotky "naživo".


Tento kapičkový letní set náhrdelníku a náušniček v barvě mint mi přišel jako úplně první. Je úplně bez chybičky a jak jsem už psala, vydražila jsem si ho v aukci za 25 Kč. No nekupte to. Je trošku mohutnější a těžší, ale na nějaké tílko nebo k šatům bude super i třeba na jeden večer. Je ze světle zlatého kovu, který není moc do žluta jako u ostatních náhrdelníku, je dost přirozený. 


Pokud se vám set líbí, můžete jej na Ebay určitě sehnat i v jiných barevných variantách. Koukněte se zde, najdete zde celý set za cca 47 Kč v Kup teď. Lepší cenu jsem zatím nenašla. 


Následují náušnice, jeden pár mě vyšel asi na 20 Kč (v Kup teď). Předem chci říct, že fotky prodejce mohou trochu zkreslovat, je třeba si na to dávat pozor.

První pár náušnic jsem chtěla právě kvůli krásné modré barvičce a kombinaci se starostříbrným kovem. Hrozně se mi to na léto líbí, jsem spokojená, i když kamínky jsou plastové a nevím co vydrží. Královsky modré náušnice jsou zajímavé a pro mě určitě využitelné. Nejsou úplně lehké jako pírko, ale těžké také ne (a to já si dávám na těžké náušnice opravdu velkého majzla). Prostě tak akorát na nošení. Úplně je už vidím v kombinaci třeba s oranžovým tílkem nebo nějakým bílým topem.


Tyto dvoje náušnice mě ale úplně dostaly. Barva prvních oranžových je trošku víc do oranžova, než jsem viděla na oficiální fotce prodejce. Ale i tak jsou krásné a lehké.

Výsledné náušnice po mých úpravách - přelakováno na korálovo-malinovou. 


Druhé kombinované - tyrkys/neonová oranžová mě překvapily svou barvou. Čekala jsem něco tlumenějšího (hlavně v případě právě oranžové části náušnic). Navíc tyrkysová horší část je spíš do zelena. Proto jsem neváhala, popadla lak na nehty v malinové barvě a kamínek přelakovala. Tak se mi líbí mnohem víc, kombinace světle červené a zelené je perfektní.

Všechny náušnice přišly perfektně zabaleny, každé z nich měly svou plastovou krabičku a navíc jsem je dostala dost brzy - asi do 14 dní byly doma. Jsem moc spokojená a prodejce yooocart můžu určitě doporučit.


2 komentáře:

  1. Ten první náhrdelník je opravdu krásný. Poslední dobou jsem na ně ujetá. Mně zase nedávno dorazil neonový, který je z provázků. Až budu mít lepší internet (teď je to hrůza pomalá), tak sjedu půlku e-baye a ještě něco pokoupím. K tomu si mě vlastně navedla ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem inspirovala k nákupu :-) Taky se snažím držet a nic si nekupovat, občas hodím několik věcí do košíku a nakonec usoudím, že je ani moc nepotřebuju. A někdy narazím na aukci za super cenu a ulovím něco hodně levného a hezkého :-)

      Vymazat