pondělí 9. června 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - květen 2014

Pěkné dopoledne všem!

Květen utekl tak rychle, že jsem ho ani nestihla pořádně zaregistrovat. Počítám měsíce do dovolené v Chorvatsku a do začátku srpna zbývá už jen tak málo.

Pojďme se ale podívat v dnešním příspěvku na novou rubriku, která se bude každý měsíc věnovat oblíbeným věcem za uplynulou dobu. Skládá se z několika kategorií - bižuterie (jak jinak), hudba, jídlo a pití, film a seriál a radosti za uplynulý měsíc.

BIŽUTERIE


Hrozně jsem si oblíbila královsky modrou a tak jsem často nosila perličkový náhrdelník a korále této barvy.



HUDBA

Dara Rolins feat. Kvintesence Quartet - Ver mi


I když mám ve svém playlistu většinou španělskou hudbu, ráda si poslechnu i československou hudební scénu. Nadchla mě písnička Dary Rolins Ver mi, která je krásně optimistická (a optimismu není nikdy dost, zvlášť v dnešní době). Líbí se i vám?






JÍDLO A PITÍ

V měsíci květnu jsem si zamilovala 7 days croissant s příchutí double coconut, je to opravdu dobrota. Dále jsem si užila prvních nektarinek (snědla jsem během pár dní celé kilo). Znovu jsem objevila výbornou chuť uzených šprotů s pomazánkovým máslem a dobrým křupavým chlebem. A nechyběla velká nálož zeleniny - ledový salát s olivovým olejem a vinným octem.

K pití jsem pila většinou vodu, oblíbený meduňkový čaj nebo Magnezii bez bublinek. 


FILM/SERIÁL


V televizi jsem pravidelně sledovala První republiku, televizní soutěž Nejchytřejší Čech a na notebooku jsem se koukala na 7. řadu Beverly Hills 90210.


RADOSTI

Konečně vysvitlo pořádně sluníčko, které lákalo k různým výletům. Udělala jsem si radost krásnou bižuterií z Ebay a novými korálky ke tvoření. Radost mi přineslo, když jsem přijela začátkem měsíce domů a zase jsem viděla celou svou rodinu včetně mého malinkatého pejska Čikitky.





Co jste si oblíbili v květnu vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat