úterý 10. června 2014

Rtěnky, balzámy a lesky na rty

Pěkné úterý,

dnes přicházím s průvodcem mou skromnou sbírkou rtěnek a dalšího, co se dá nanést na rty. Některé produkty jsem si oblíbila, jiné méně. Ale víc už se dozvíte v dalších řádcích této minirecenze na dekorativní kosmetiku na rty :-) 




Když to vezmu od základu, rtěnky jsem si nikdy neoblíbila. Těchto pár kousků jsem si pořídila asi za dva roky a v drogerii místa se rtěnkami obcházím obloukem. Chtěla jsem jim však dát šanci a zkusit se má všechno. Zaujalo mě několik recenzí na levné rtěnky od Essence a tak jsem si jich pár pořídila - celkem 3 odstíny. Dva z té staré řady a jednu hodně svítivou, skoro až neonově růžovou. Bohužel jsem nemohla najít svou docela oblíbenou v červeno-růžovém odstínu Almost Famous (určitě doporučuji), kterou jsem asi omylem někam zašantročila a tak na fotce není.


Essence 08 - Colour Crush - krásná výrazná růžová s nádechem do neonova - ještě jsem neměla odvahu si ji vzít. Je moc pěkně pigmentovaná, sytá a pěkně drží na rtech.

Essence 53 - All About Cupcake - jemně zabarví rty a je hodně přirozená. Hezky rty hydratuje a docela dobře drží. Nevydrží celou věčnost, ale to mi extra nevadí. 



MUA Matte v odstínu Peachy Keen - tak toto je zklamání. Barva se mi na eshopu hrozně líbila, ale je tak strašně suchá, že se nedá vůbec nanést. A to na suché rty netrpím.. Opravdu hrozná, navíc se z ní dělají šupinky na rtech. Asi největší propadák od MUA, který znám... Máte podobnou zkušenost?

Avon Frozen Rose - dostala jsem dárkem k objednávce. Krásně hydratuje, je trošku perleťová. Bohužel ji běžně nenosím a moc nevyužívám. Asi bych sáhla po jiném odstínu.

NYC rtěnko-balzám v odstínu 356 Big Apple Red - rty obarví pěkně do červena, bohužel je však dost vysušuje a prakticky nehydratuje. Lehké obarvení po chvilce mizí a musíte nanést znovu. Stál asi 50 Kč a už bych si ho nejspíš nekoupila, nezaujal.



Daleko raději mám lesky na rty. Oblíbila jsem si hlavně ty od Makeup Academy, Sheerfininish v tubičce a mám celkem 4 odstíny (Just In Case zůstal v kabelce). 

Zleva:
Some Me Time - světle růžová s jemnými třpytkami, na rtech příjemný, jemně růžový 
Too Much Fun - jediný z lesků, který neobsahuje žádné třpytky, což mě teda mrzí. Není moc pigmentovaný, vytváří jen jemný nádech barvy, kterou vidítě - rty nepatrně obarví. Hodně záleží na přirozené barvě vašich rtů.
Happy Days - meruňkový odstín, podobně jako Some Me Time obsahuje malé třpytky. Na rtech prakticky nerozeznám od již zmiňovaného odstínu. Vhodný spíš jako "lak" na matnou rtěnku podobné barvy.

Essence Glossy Lipbalm - Berry Cupcake - hrozně se mi líbila vůně lesku, stál necelých 30 Kč a koupila jsem si ho v Německu, je běžně k dostání i u nás. Je nasládlý, hodně lesklý a moc nevydrží. Ale chutná skvěle.

Miss Coctail Lipgloss 005 Dating a Hottie - oblíbený růžový a krásně vonící lesk. Koupila jsem už asi třetí balení. Na rtech je hrozně příjemný, neobsahuje "kousky" jako ten od Essence a ani přehnaně nelepí. Asi tolik nevydrží, ale na takové to rychlé přetření je super.

No a nakonec mým největším letním oblíbencem minulého léta a i toho následujícího budou balzámky Love Lips od Dermacolu.


Zdroj foto: Dermacol.cz 

Celé minulé léto jsem si nemazala rty ničím jiným než právě tímto balzámem s vůní broskve. Krásně rty zvláční, ochrání před slunečním zářením (SPF 15) a navíc neobsahuje parabeny. 

Toto léto jsem sáhla po oranžové (žluté) variantě 04 Amour, která rty zabarví do červena. Chuť má být jahodová, ale jahodu tam tedy nějak necítím.


A co vy a vaši oblíbenci co se týče rtěnek, balzámů a lesků? 


3 komentáře:

  1. ja mam najradsej avon ruze :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi vůbec nepřijde jako skromná sbírka :) Ještě jsem nějak nedospěla ke rtěnkám a lesky jsem teď úplně vypustila, takže mi zbývají už jen balzámy :) Ty MUA lesky ale vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já myslela, že toho mám málo. Když tak vidím sbírky ostatních holek.. :-) MUA lesky jsou fakt dobré, navíc za cca 40 Kč (za málo peněz docela hodně muziky).

      Vymazat