pátek 27. června 2014

W7 In The Nude paletka očních stínů po vzoru Naked 3


Jelikož si občas projíždím jen tak kosmetické eshopy (a koukám, co by se mi hodilo), zrovna takhle minulý týden jsem narazila na novinku od britské značky W7 - paletku inspirovanou Naked 3 In The Nude. Od této značky zatím doma nic nemám a hodně dlouho jsem si přála zkusit tyto stíny v nahých růžových tónech. Původně jsem chtěla nakoupit Iconic 3 od Makeup Revolution, ale bohužel ještě u nás nebyla. Nakonec jsem ji teda našla na eshopu Zahraniční kosmetika (zde), ale to už jsem měla objednánu tu od W7, už kvůli obalu.



Balení je opravdu hodně inspirované slavnější značkou Urban Decay, je plechové, lesklé v růžovém tónu a zlatým nadpisem. Uvnitř je vypolstrovaný vnitřek se vsazenými stíny ve tvaru obdélníků. Je to zatím ta největší paletku, jakou mám, proto mě ta velikost docela překvapila. Vypadá moc hezky. Obsahuje 12 stínů prakticky totožných s Naked 3 (dle internetu) a je přiložen také dvojitý aplikátor - z jedné strany pěnový a ze druhé štěteček na linku. Se silikonovým aplikátorem mám dobré zkušenosti a ráda ho využívám např. u paletky Sleek, tento je pěnový, ale třeba se bude v případě nouze hodit. Jsem ráda i za tenký štětec, který se bude hodit na linky. Je dostatečně pevný a jemný zároveň.


Co se kvality týče, bohužel dost za slavnější verzí pokulhává. První světlý stín je téměř neviditelný, pigmentací asi srovnatelný se značkou MUA, ale o trochu lépe drží. Ostatní matné stíny jsou lepší. Jsou takové pudrové a dobře přilnou. Zato třpytivé stíny jsou velmi dobré, hezky se roztírají, jsou trošku máslové konzistence. Nevýhodou je jejich prašivost a drolení (jakmile jsem do nich sáhla prstem). S kvalitním štětečkem bude jejich aplikace nejspíš snazší. 

Pro nenáročné uživatele si myslím bude paletka vyhovovat a odpustí W7 nedokonalosti, které tato paletka přináší. Kvůli vyzkoušení odstínů z Naked 3 je to dobrá koupě, za 219 Kč máte 12 hezkých nových odstínů vhodných k dalšímu kombinování. 

Za sebe bych si paletku asi koupila znovu. I když trošku váhám, jestli bych přece jen nedala šanci verzi od Makeup Revolution, už dle ohlasů. Od stínů jsem nečekala nějaké extra vlastnosti, trošku mě sice mrzí ta prašnost, ale i tak bych paletku nejspíš doporučila. 

Zakoupeno na eshopu MUASHOP.cz
Cena: 219 Kč
Poštovné: 50 Kč




Máte tuto paletku? Jaký máte názor na kopírování slavných značek?





2 komentáře:

  1. Plánuji si jí co nejdříve pořídit. Už na ní koukám asi měsíc, a hrozně se těším, až jí budu mít doma! :) Co se týče kopírování.. pro mě je to třeba výhodné. I když ten zkopírovaný produkt není většinou tak kvalitní jako originál, tak se dá používat dobře a cena je mnohem výhodnější. Alespoň tedy pro mě, protože já nerada utrácím tisíce za kosmetiku. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to stojí. Sice více práší, než jsem zvyklá, ale kvalitní jsou rozhodně, věřím, že budeš spokojená :-) S názorem na kopírování to mám stejně, nedala bych přes tisícovku za jedny stíny, vlastně ani 500. Tohle je super koupě a jsem ráda, že můžeme zkusit stejnou škálu odstínů za mnohem lepší cenu.

      Vymazat