neděle 22. června 2014

Recenze nákupu přes eshop Sammy Dress.com

Hezkou neděli,

všimla jsem si, že na YouTube a u bloggerek je teď hodně v kurzu objednávání oblečení a doplňků ze zahraničních eshopů. Prakticky skoro nikde jsem však nenarazila na eshop www.sammydress.com. Stránky mě zaujaly nejen dobrým sortimentem zboží a častými slevami, ale zároveň možností platit PayPalem, který preferuji.

Výhodou oproti Ebayi je to, že najdete všechno pěkně pohromadě na jednom místě. Nabídky s oblečením obsahují přehledné tabulky velikostí, takže se vám prakticky nemůže stát, že byste trefili něco špatně (což na Ebay se stát může, protože každý prodejce uvádí velikosti nějak jinak). Dále dostanete zboží v jednom balíčku, platíte jedno poštovné (podle velikosti zásilky) a relativně brzy se můžete těšit na svůj balíček.

Pod každou nabídkou najdete komentáře ostatních kupujících, kteří navíc mohou připojit svou reálnou fotografii. Vy tak můžete vidět danou věc naživo a případně se řídit podle komentářů jakou velikost zvolit.



První nákup

Nejprve se klasicky registrujte, potvrzení vám přijde na emailovou adresu. Budou po vás chtít fakturační adresu nebo zasílací - klasicky vyplníte.

Po registraci získáte 10% slevu na první nákup ve formě kódu, který můžete uplatnit při koupi do určitého data - většinou do týdne od data registrace. Bohužel jsem na to zapomněla, takže jsem mohla ještě víc ušetřit. Při první objednávce na to tedy nezapomeňte.

První nákup jsem uskutečnila začátkem dubna, kdy se mi hrozně zalíbila menší crossbody kabelka, navíc za 7 dolarů se mi zdála super. Byla ve slevě z 18 dolarů. Poštovné mě stálo 6 dolarů po odečtení ještě nějaké slevy, což je dost. Ale celkově za 13 dolarů to není přehnaná cena. Doporučuji tedy sledovat slevy, můžete hodně ušetřit.

Celkově jsem s kabelkou spokojená. Vypadá stejně jako na obrázku, je hodně pevná, z omyvatelného umělého materiálu, popruh by mohl být trošku kvalitnější, ale jinak ok. Trošku mě překvapilo samotné řešení kabelky. Když se zadíváte na ozdobné zapínání, čekali byste, že tam najdete hlavní kapsu. Ale omyl, jde jen o efekt, dostanete se pouze k maličké přední kapse. Hlavní velká kapsa je vzadu, což může být pro některé trošku nepraktické, hlavně když jste u jiných kabelek zvyklí na zapínání zepředu. Jinak nemám co vytknout, je to klasická menší kabelka, vleze se tam vše potřebné, drží svůj tvar. Když vám přijde, musíte počítat s typickým továrním zápachem, který však po několika provětráních kabelky pomaličku zmizí.

Na SammyDress už je bohužel vyprodaná, ale tady jsem našla hodně podobné, dokonce za něco přes 6 dolarů. Na výběr máte z několika barev.

Kabelka zakoupená na eshopu Sammy Dress. Vypadala stejně jako na obrázku a i s poštovným vyšla asi na 200 Kč.


Můžete si zvolit z několika druhů dopravy a zásilku si také pojistit. To jsem udělala, stálo to jen pár korun navíc. Dle objednávky jsem měla zboží obdržet do 15-25 dní. Nakonec mi přišla asi za dva týdny v balíčku z Nizozemí a všechno bylo v úplném pořádku.

Konečný verdikt

Pokud váháte, zda tyto stránky vyzkoušet, tak jděte do toho. Je to můj první eshop kromě Ebay, který jsem vyzkoušela a jsem moc spokojená. Líbí se mi možnost platit přes PayPal, protože nechci platit přes platební kartu. Poštovné je trošku nevýhodou, ale máte větší garanci reklamace, relativně rychlé doručení a navíc pojištění zásilky. Pokud vychytáte dobrou slevu, za dobré peníze dostanete pěkné zboží. 


Už jste vyzkoušeli eshop Sammy Dress? Jaké máte zkušenosti s podobnými asijskými eshopy?

Žádné komentáře:

Okomentovat