pátek 27. června 2014

Nákupy oblečení a doplňků - květen a červen 2014

Připravila jsem pro vás úplně první nakupovací článek. Před časem jsem tady dávala seznam toho, co bych si potřebovala koupit. A jelikož jsem to v obchodech nesehnala, pořídila jsem si něco jiného (jako kompenzaci). Ty opravdu velké slevy jsou ale ještě před námi a tak snad dokoupím vše ostatní.


Sako jsem potřebovala jako sůl. Toto světlé proužkované jsem našla v Time Outu. Líbí se mi, že je na dva knoflíky a dobře sedí. Sice mohlo být v oblasti prsou klasicky rovné (protože tam nemám moc co dát), ale i tak jsem spokojená. Stálo mě po slevě asi 800 Kč. Není to úplně laciná záležitost, ale za tu kvalitu a zpracování to stojí.

Černá koženková bundička je jeden z posledních úlovků, našla jsem v C&A poslední kus ve velikosti 40 a světe div se, padla mi a můžu pod ní dát klidně ještě hrubší svetřík. Moc se mi líbí ozdobné detaily a to, že se zapíná tzv. nakřivo.Navíc byla ve slevě za 498 Kč. Vždycky jsem si chtěla takovou bundu pořídit, takže super.



Plavky na léto jsem dost potřebovala, protože mám funkční jen jedny jednodílné. Tyhle byly za celkem asi 300 Kč a nakoupila jsem v F&F. Jsou krásně pestrobarevné a dobře padnou.

Světlé nebo béžové 3/4 kalhoty jsem sháněla asi dva roky, nikde mi nic nesedlo jak materiálem, tak střihem. Tyto jsem našla u nás u Vietnamců a jsou perfektní. Lehoučké, elastické a skvěle kombinovatelné (cena okolo 200 Kč). Navíc to nejsou bokovky, ale klasické do pasu a tak zakryjí i případné nedokonalosti.

 

A teď úlovky z posledních dní. Po této džínové košili jsem pokukovala už dlouho. Teď ji v C&A zlevnili na 198 Kč (50% sleva) a tak jsem ji tam nemohla prostě nechat. Je tenká, s dlouhým rukávem, který si můžu ohrnout dle potřeby. Plánuji ji nosit s nějakým jednoduchým tílkem v kombinaci s barevnými kalhotami. 


Tuto krásnou kabelku jsem pořídila také v řetězci C&A. Mám z tama už jednu červenou kabelku (taktéž ze slev) a když jsem uviděla tuto kufříkovou trojbarevnou, hrozně se mi zalíbila. Stála mě jen 250 Kč a měli ještě poslední dva kusy.



S definitivní platností se mi rozbila krémová kabelka na léto, kterou jsem vám představovala v článku o kabelkách. Bohužel se začala hrozně loupat, takže v podstatě nenositelná. Našla jsem však moc hezkou náhradu, světle šedou prostornou kabelku od Vietnamců. Stála 265 Kč, je módně perforovaná, má ozdobné zipy a celkově je hodně lehoučká. Není moc pevná, totiž nemá ani pevné dno, takže nic pro těžké flašky apod. Ale na těch pár věcí mi bude stačit.

To by bylo z nákupů za toto období nejspíš všechno. Potřebuji si pořídit rozhodně ještě jedny plavky a taky nějaké lehčí svetříky. O tom už ale příště v případných dalších nákupech.


Nakupovaly jste už v letošních výprodejích? Pokud ano, co jste výhodně pořídily?




2 komentáře:

  1. Páni ta košile a kabelka z C&A jsou perfektní. Hlavně tu košili bych bral všemi deseti :) Hezké úlovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zrovna z těchto kousků jsem měla také největší radost :-)

      Vymazat