středa 11. června 2014

Seriálové tipy - variace na Sex ve městě a Ďábel nosí Pradu

Ahoj,

polovina týdne je za námi a já bych vám ráda dala tipy na několik seriálů, které jsem viděla a které by se daly tématikou a hlavními hrdinkami přirovnat ke kultovnímu seriálu Sex ve městě. Samozřejmě, tento seriál nic nemůže překonat, ale pokud hledáte oddechový seriál o ženách pro ženy, jste na správné adrese. Poslední tip pro vás je z módní branže á la Ďábel nosí Pradu, třeba si jej oblíbíte stejně jako já.

DŽUNGLE RTĚNEK



Seriál podle knižní předlohy Candace Bushnell, která má na svědomí i Sex ve městě. Je o trojici kamarádek, které patří do padesátky nejvlivnějších žen v New Yorku. V soukromí i práci ale řeší spoustu problémů, jako obyčejní jiní lidé. Seriál má celkem 2 řady, celkem 20 epizod. Bohužel nebyl divácky úspěšný a tak bylo natáčení dalších dílů zastaveno.



Nejprve mě Džungle rtěnek moc nenadchla, ale po několika dílech už jsem s radostí pouštěla každý nový díl. Viděla jsem jej už před několika lety v českém znění (mnohými kritizované). S druhou řadou seriál neztratil na kvalitě a tak je dost škoda, že už se nedočkal pokračování. Vidět jsme jej mohli na Primě a poté na Prima Love.


KAŠMÍROVÁ MAFIE



Hlavními postavami seriálu jsou 4 kamarádky už od obchodní školy Mia, Zoe, Juliet a Caitlin. Mia Mason (Lucy Liu) chtěla už od malička vyhrávat a tak se dostala až na vrchol a stala se vydavatelkou Barnstead media, ale za jakou cenu. Zoe Burden (Frances O'Connor) je investiční bankéřka, která má milujícího manžela a 2 malé děti. Juliet Draper (Miranda Otto) je pro změnu prezidentkou akciové společnosti vyznamného řetězu hotelů, která má doma nevěrného manžela a dospívající dceru. A na závěr Caitlin Dowd (Bonnie Somerville) je výkonná vedoucí prodejce v kosmetické firmě. Všechny ženy jsou na vysoce postavených místech a potýkají se se svými denními problémy, ale i s problémy jejich přítelkyň.

Seriál se mi líbil, postavy nebyly tak sympatické jako hrdinky Sexu ve městě, ale po pár dílech jsem si je oblíbila. Bohužel byl hrozně krátký, po první sezóně (7 dílů) a špatném ratingu seriál skončil. Seriál se u nás myslím nevysílal, ale na Slovensku ano. Pokud jste jej ještě neviděli, třeba se vám bude líbit.



JANE BY DESIGN


Tentokrát trošku odbočím a uvádím zde tip na seriál á la The Carrie Diaries, z roku 2011. Narazila jsem na něj nedávno a pro milovníky filmu Ďábel nosí Pradu je zhlédnutí tohoto 18 dílného seriálu nutnost. Pilotním dílem jsem se dobře pobavila, Jane mi nebyla zprvu moc sympatická (což více lidem, jak jsem si přečetla v diskuzích), ale jakmile skončil, chtěla jsem vidět další.

Seriály a filmy z módního průmyslu mě prostě baví. Děj je tak trochu předvídatelný, což je však pochopitelné. Hlavní hrdinka Jane chodí na střední školu, žije sama se starším bratrem, který je bez práce. A jednou narazí na inzerát, že hledají do módního domu asistentku výkonné ředitelky (Andie MacDowell). Práci získává s vědomím, že udržet se na místě bude hodně velký oříšek. Navíc se dere nahoru kolegyně India, která chce mermomocí získat vyšší post a místo ředitelky. 

Celkem má Jan by Design 18 dílů a skončil po první sezóně, což je opět velká škoda. Myslím, že měl dobře našlápnuto a bavil mě stejně jako The Carrie Diaries, se kterým to také vypadá dost bledě, co se týče točení dalších částí.

Seriálů se ženskými hrdinkami je víc - např. Girls (o dvacetiletých holkách z New Yorku), Přítelkyně - Sex ve městě po italsku. Ale nezaujaly mě tolik, abych vám je doporučila. 

Líbí se vám tyto seriály? A na co se koukáte rádi o volné chvilce vy?


1 komentář:

  1. Mě tyhle všechny seriály připomínají chabou imitaci Sexu ve městě, který je prostě jedinečný a nejde ho napodobit. Co si tak pamatuju, tak jako jediný mi nevadily Zoufalé manželky, jinak je to všechno ubohý.
    Barevnýsvětvhrsti

    OdpovědětVymazat