pondělí 9. června 2014

TAG Movie aneb z filmového plátna

Krásný slunečný den,

dnes to bude po delší době nějaký tag, vybrala jsem filmový. Filmy mám moc ráda. Je to způsob, jak se odreagovat, splynout s hlavním hrdinou a nasávat atmosféru ze všech stran. Ne vždycky se mi podaří úplně do děje proniknout. Ale když se to podaří, přijdu z kina plná nových poznatků, zážitků a s velmi zvláštní náladou. Kolikrát má člověk problém přenést se zpět do reality všedních dní. Znáte ten pocit, když ještě několik dní poté stále nad určitým filmem přemýšlíte a nemůžete jej dostat z hlavy? Já hodně dobře, stává se mi to dost často, hlavně když se vracím z kina a nějaký film mě hodně zaujme.

Ale dost povídání a zpět k filmovému tagu. Sestavila jsem seznam otázek týkajících se filmového světa a odpovědi k nim. Chvilkami nebylo tak jednoduché vzpomenout si na určité filmy a musela jsem pátrat v paměti a na CSFD, ale nakonec to nějak šlo. Moc mě tento tag bavil a snad bude bavit i vás.




Tvoje oblíbené filmy?

Poslední dobou mám ráda filmy na zamyšlení, zajímavá dramata nebo sci-fi (ale ne s kosmickou tématikou), francouzské komedie s Louisem Funésem a Belmondem, skoro všechny díly Harryho Pottera a Hobita podle Tolkiena.



Tvůj oblíbený akční nebo dobrodružný film

Mám ráda posledně zpracovanou batmanovskou trilogii (Batman začíná, Temný rytíř, Temný rytíř povstal). Na trojce jsem byla v kině a byl to neskutečný zážitek. Až později jsem zhlédla zbylé dva díly. Klidně bych se na ně podívala znovu, perfektní hudba, super atmosféra.

Recenze: Temný rytíř povstal - velkolepé finále je konečně tady!


Oblíbený horor

Horory nemám ráda, ale jako malá jsem se občas podívala na Noční můru z Elm Street.


Oblíbené drama

Nevím, jestli bych ho zařadila mezi oblíbené, ale na tento film jen tak nezapomenu. A to už asi něco znamená. Na střední škole jsme šli na irský film podle skutečného příběhu Padlé ženy, drsnější film jsem neviděla. Zároveň mi žádný film tolik neutkvěl v paměti, jako právě tento.



Oblíbená komedie

Vždy se ráda kouknu na Fotr je lotr a Sex ve městě (protože miluji i seriál).




Film, který tě rozveselí

Táta v sukni nebo Zkus mě rozesmát.



Film, který tě rozesmutní

Asi cokoli s tématikou druhé světové války a filmy podle skutečných příběhů.



Film, u kterého znáš prakticky celý scénář

Jednoznačně Údolí krásných žab, jsem schopná říct nazpaměť téměř slovo od slova, co se tam řekne.




Tvůj oblíbený režisér

Nemám svého oblíbeného režiséra. Buď se mi film líbí, nebo ne.



Oblíbený film z dětství

Přijela k nám pouť, již zmíněné Údolí krásných žab a Metráček.



Oblíbený kreslený film

Jako malá jsem měla ráda Toy Story, od té doby animinované filmy nemusím.




Film, který jsi milovala, ale teď ho nesnášíš

Nedá se říct, že bych ho nesnášela. V kině se mi muzikál Mamma Mia s Meryl Streep hrozně líbil, ale když ho dávají v televizi už poněkolikáté, mám k němu nějakou averzi.



Poslední film, který jsi viděla

Zašla jsem do kina na Sci-fi film Divergence. Hodně povedený film.





Nejlepší film, který jsi viděla minulý rok

Hobit: Šmakova dračí poušť. Skvělé od začátku do konce. Těším se na závěrečný díl.



Oblíbený herec

Tom Hanks, Jack Nicholson, Nicolas Cage, Bruce Willis



Oblíbená herečka

Sarah Jessica Parker, Jennifer Lopez, Meryl Streep, Julia Roberts



Nejvíc přeceněný film

Podle mě je to Láska nebeská. Existuje spousta lepších filmů o lásce, tento mě moc nebere.



Nejvíc podceněný film

Můj život v ruinách. Je to skvělá komedie a tak hodnocení na CSFD 54 % je podle mě málo..



Oblíbený dokument

Čtyři v tom 2. řada a časosběrný dokument Manželské etudy.



Oblíbený klasický film

Cesta do hlubin študákovy duše a nějaké komedie s Burianem.


Film s nejlepším soundtrackem

Kvůli písničkám asi Hříšný tanec.



Film, který miluji, ale nejde o žádný velký trhák

Ďáblice s Meryl Streep, vždycky na něj ráda kouknu. Je to jeden z filmů, které neomrzí.



Nejméně oblíbený film

Jednoznačně Babovřesky, větší blbost jsem za poslední dobu neviděla.



Film, který mě nejvíc zklamal

Jak porodit a nezbláznit se. Podle traileru jsem se na něj těšila, ale zklamal na plné čáře. Trapný americký humor, scénky, které nebyly ani trošku vtipné..


Budu moc ráda, když v tagu budete pokračovat třeba na svém blogu.



Jaký film jste viděli naposledy vy? A jaký je vás nejoblíbenější? 



Žádné komentáře:

Okomentovat