sobota 28. června 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - červen 2014

Je to neskutečné, ale červen je za námi. Hrozně ten čas letí, to vám teda povím. Společně s uplynulým měsícem jsou zde měsíční oblíbenci z řad bižuterie, hudby, filmu a dalšího. Snad jsem si vzpomněla na všechno.


BIŽUTERIE



Nejvíce jsem během června nosila malé náušnice - hlavně bílé a růžové ve tvaru růžiček. Jsou hezké a praktické zároveň.

Na Ebay jsem měla dost vyhlídnutých kousků, bohužel skoro všechny končily v průběhu noci a tak jsem je nevyhrála.. Dost mě to mrzí, protože jeden z náhrdelníků se prodal za 25 Kč (jeho cena se běžně pohybuje okolo 100 Kč). Taky jste tak naštvaní, když nevyhrajete aukci? :-)




HUDBA

Fanny Lu ft. Joey Montana - Mujeres




Skvělá letní písnička, kterou poslouchám už pár měsíců. Teď jsem se k ní zase vrátila a když ji slyším, už se vidím v Chorvatsku na pláži. Fanny Lu má ale spoustu dalších pěkných písniček, mám je ráda prakticky všechny.


FILM/SERIÁL

Začátkem měsíce jsem zavítala do kina na film Divergence, který velmi doporučuji. Po delší době něco, co mě překvapilo. A mám chuť si přečíst knižní předlohu od V. Roth.


Zdroj foto

Ze seriálů jsem koukala na novou pátou řadu reality show MasterChef USA a se ségrou jsme stihly sjet další díly i starších řad. Proč u nás neumí udělat tuto show taky tak dobře?

JÍDLO A PITÍ

K pití jsem měla nejraději čistou pramenitou vodu a občas i Krtečkovu malinovku.

Moc mi zachutnaly brambůrky s příchutí burger od Bohemia Chips, které jsem našla v květnovém vydání Brandnooz Boxu. Vím, že nejsou zdravé, ale čas od času si člověk prostě něco rád pochroupe.

Absolutně jsem propadla mozzarelle. Zvlášť v parných dnech jsem si připravovala saláty na všechny způsoby, které jsem doplnila právě mozzarellou.

Ke konci měsíce jsem poprvé zavítala do pražského gurmánského paláce Julius Meinl, ceny byly opravdu vysoké a dost přemrštěné, nakonec jsem odešla jen s plechovkou vanilkové Coca Coly a dvěma tyčinkami mléčné čokolády s oříšky. Co říkáte na tento obchod vy?

RADOSTI

V půlce měsíce jsem opět zavítala domů, skoro na celý týden. Užívala jsem si dobrého jídla, neskutečně jsem se přejedla. Také jsem absolvovala pracovní pohovor, že kterého mám velkou radost. Zatím nevím jak dopadne, ale v úterý mě čeká hodina zkoušky v programu.

ZKLAMÁNÍ

Tak moc jsem se těšila na poslední film od Vejdělka Něžné vlny, až mě nakonec neskutečně zklamal. Nic moc dialogy, zbytečná hudba, některé scény jak vystřižené z Donšajnů. Tohle se bohužel nepovedlo a dlouho jsem tak nudný film neviděla. A to mám romantiku ráda...




Žádné komentáře:

Okomentovat