středa 4. června 2014

Moje voňavá sbírka pro rok 2014

Ahoj všem,

pojďme si dnes popovídat o vůních, které mě doprovází poslední dobou. Trošku se mi ta sbírka rozrostla. Z nula nula nic je dnes kolekce 4 vůní. Možná si řeknete, že to není hodně. No a máte vlastně pravdu.



Nikdy jsem nebyla typ, který by měl spoustu různých vůní. Jsem asi dost vybíravá, protože mi máloco voní. Pokaždé, když mi někdo chce nějakou voňavku věnovat, jde o sázku do loterie. Parfémy jsem proto nedostávala prakticky nikdy. Mamka se bála, že by mi to nevonělo, protože mám dost vyhraněný vkus.



Ale jednou jsem od mamky dostala toaletní vodu Infinite Moment, kterou jsem si oblíbila. Nebylo to sice na první čich, ale zanedlouho si mě dostala. Jde o ovocně-květinovou vůni s nasládlou malinou, fialkou, jasmínem a orchidejí. Navíc obsahuje esenci z vanilky. Vůně docela dlouho voní a je dost intenzivní. Po pár hodinách se ztrácí, ale zůstává jemný nádech několika jejích složek.

Avon vůně mám obecně dost ráda. Dostala mě také vůně Little Gold Dress, která je o něco silnější, má krásný elegantní flakónek se třpytivým uzávěrem. Jde o parfémovanou vodu, proto ta intenzita. Je z kategorie orientálně-květinové. Základ tvoří jantar, santalové dřevo a vanilka, srdce jasmín, frézie a gardénie a je doplněna o ovocné složky mandarinky, broskve a švestky. Jak tak vidím, něco mají tyto Avon vůně společné - jasmín a vanilku. A to jsem se ani dřív na složení obou voňavek nekoukala.

Třetího oblíbence sice už nějakou dobu nepoužívám, ale s nastávajícím letním obdobím to hodlám změnit. Scentini Citrus Chill od Avonu dvousložková citrusová vůně je totiž úžasná. Sice tolik nevydrží, ale je příjemně svěží, krásně provoní a na léto prostě jak dělaná. Už mi jí moc nezbylo, ale chci si ještě jednu pořídit, třeba sladší růžovou variantu Rose Fizz nebo fialovou Plum Twist. Někomu by mohlo vadit, že jde o dvousložkovou vůni. Je třeba ji pořádně zatřepat, aby se jednotlivé složky prolnuly, navíc ta druhá barevná je trošku mastnější. Pokud vám toto vadit nebude, budete mít možnost setkat se s velmi svěží letní vůní mandarinky, která vás očaruje.


Na Elite Model London Queen jsem narazila víceméně náhodou. Chtěla jsem totiž nějakou vůni pro sestru, která narozdíl ode mě nemá tak vyhraněný vkus co se vůní týče a ráda je střídá. Takže dárek jak vyšitý. V drogerii jsem uviděla právě tuto v elegantním flakonku a hned jsem si tu vůni zamilovala. Ségře jsem udělala radost, vypotřebovala ji prakticky hned a tak při další příležitosti dostala další. Já jsem si koupila taky tu svou a ráda se s ní voním. I když moc dlouho nevydrží, jde o nevtíravou a velmi oblíbenou voňavku.

Tím vlastně svou sbírku voňavek můžu uzavřít. Moc toho není, ale jakmile najdu tu svou oblíbenou, ráda bych zkusila i nějaké nové. Nejsem na drahé vůně z parfumerie, ani na ty, které cítím tři míle daleko v MHD. Nehodlám také zaplatit nekřesťanské peníze. Prostě si vystačím s málem a nejvíc mi kupodivu vyhovuje Avon, kde si člověk může pořídit vůni podle jeho gusta všeho druhu.



Co vy a voňavky? Kupujete si je v parfumeriích, nebo si vystačíte s těmi z drogerie?






Žádné komentáře:

Okomentovat