sobota 19. července 2014

Mé Brandnooz box TOP produkty

Boxy s jídlem odebírám už od jejich počátků, tedy od prosince. A to je dostatečně dlouhá doba na to, abych zhodnotila celý průběh objednávání a také produkty, které mě nejvíce zaujaly. Zařekla jsem se, že už box objednávat nebudu, dám si tedy měsíc pauzu (zrovna v té době odjíždíme na dovolenou) a od srpnového čísla budu znovu odebírat. Recenzování jídla mě baví a naskytla se mi možnost zapojit do klubu pro blogery právě na Brandnooz box. Tímto děkuji za tuto možnost, které ráda využiji a těším se na spolupráci.

Určitě jste si všimli, že vyšla speciální edice s top produkty - nejlépe hodnocené věci jste mohli vyhrát na Facebooku či zakoupit v limitovaném množství na webu Brandnooz. Já jsem bohužel ani jednu z těchto možností nemohla využít a napadlo mě udělat takovou svou verzi ideálního boxu, podle toho, jak mi zachutnaly.






Manner picknick sticks karamel s křupinkami
Prvním oblíbencem jsou rozhodně tyto oplatky Manner - Picknick Sticks. Jednu dobu jsem na nich byla přímo závislá, kupovala jsem hodně často. Jsou celkem drahé, 10 Kč, ale za tu kvalitu to stojí a jsou opravdu lahodné. Karamelové křupinky pod čokoládou jsou perfektní.



Krtečkova malinovka

Dvakrát jsem v obchodě sáhla po Krtečkově malinovce, která je skutečně moc dobrá, bez konzervantů a s přídavkem vitaminu C. Dobré nejen pro děti, ale i pro dospělé (samozřejmě v nějaké rozumné míře).



Bonavita - Dobré z ovsa natural

Dobré z ovsa jsem ochutnala už nějakou dobu před tím, než se objevily v Brandnooz boxu. Díky boxu jsem si na ně však zase vzpomněla a koupila. Jsou moc dobré, po zalitý mlékem nebo jogurtem nabobtnají jako psí granulky.



Bohemia vroubkované Burger

Ačkoli jsem brambůrky hodně dlouho nejedla, v boxu jsme je našli hned 4x. Nejvíce mě oslovily Bohemia chips varianty s příchutí burgeru a také majonézy a kečupu. V obchodě jsem je však nenašla, takže jsem sáhla po grilovaném masíčku. Jsou dost návykové, ale neobsahují nějaká éčka a tak čas od času snad neuškodí.



Teekanne Nachlazení se zázvorem

Díky boxu jsem ochutnala novou variantu čaje proti nachlazení se zázvorem od Teekane. Zázvor mám moc ráda, navíc tento čaj byl v boji proti virům opravdu dobrým útočníkem. Moc dobrá záležitost, i když budete muset zalovit trochu hlouběji do kapsy.


Patifu delikates

Abych vybrala taky něco zdravějšího, tak je tady tofu pomazánka. Dostala jsem variantu s bylinkami, snědla asi na třikrát a docela mile mě tenkrát překvapila. Trošku mě odradila ta typická "vůně" tofu, ale ráda bych z obchodu vyzkoušela verzi delikates.



Grešík Ochutnávka koření

Koření od Grešíka mě opravdu nadchlo. Směs na špagety jsem přidala do své oblíbené á la boloňské omáčky a pozvedla chuť zas o level výš. Koření do polévky mi zase posloužilo k dobrému ochucení nejen vývaru, ale také hráškové polévky. Opravdu výborné a už pokukuji po eshopu, odkud objednám více variant různého koření.



Valfrutta krájená rajčata

Ač jsem byla k této značce zpočátku skeptická (nemám moc ráda reklamy v TV), protože jsem si myslela, že je okolo značky Valfrutta až moc velké haló, příjemně mě překvapila. Opravdu jde o hodně kvalitní rajčata, obsahují hlavně kusy rajčat a ne rajskou šťávu, jak jsem zvyklá u jiných a levnějších značek. Nejspíš po nich někdy v obchodě sáhnu, když budou v akci.



Rajčata jsem použila při vaření receptu á la Chicken Potato z Potrefené Husy.




Co by obsahoval váš box (kdybyste měli vybírat pouze z produktů z boxů)? 



Žádné komentáře:

Okomentovat