pondělí 7. července 2014

Kuřecí steak á la Caprese

Dnes mě k obědu napadla taková rychlovka do horkých letních dní. Nechtěla jsem nějak dlouho stát u plotny a měla jsem zároveň chuť na mozzarellu a rajčata. Inspiraci jsem hledala u tradičního italského předkrmu Caprese, který se skládá právě z těchto dvou ingrediencí.







Ingredience (pro 4 osoby)


  • více než 1 kg brambor
  • 600 g kuřecích prsou
  • 3 středně velká rajčata
  • 2 balíčky mozzarelly
  • koření na pizzu
  • ocet balsamico, balzamiková redukce
  • třtinový cukr
  • olivový olej
  • sůl, pepř



Připravíme si brambory, které očistíme a nakrájíme na drobnější kousky. Přendáme na plech vyložený pečícím papírem, pokapeme olivovým olejem. Dáme péct co trouby na 180 °C. Mezitím si naložíme kuřecí maso do olivového oleje a trošky koření na pizzu. Maso opečeme zprudka na pánvi a jakmile je ze všech stran opečeno, dáme stranou. Asi v polovině pečení brambor k nim přidáme rajčata nakrájená na plátky, která jsme si osolili. opepřili, případně cukr a také asi lžíci balsamicového octa. Směs osolíme a opepříme. Pečeme, dokud nebude povrch brambor křupavý a brambory měkké. Asi 10 minut před koncem pečení přidáme na plech plátky masa, které poklademe mozzarellou nakrájenou na plátky. Sýr posypeme troškou koření na pizzu nebo bazalkou a necháme rozpéct. Můžeme podávat na talíři ozdobeném balzamikovou redukcí.

Dobrou chuť :-)


4 komentáře:

  1. Ježíš,no toto vyzerá tak chutne!!!! Teraz večer mám chúťky! :D
    Pozývam ťa na moju giveaway!

    http://pa3ciasight.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo to moc dobré, určitě to někdy vyzkoušej :-)

      Vymazat
  2. Jé, to vypadá báječně :) Hned mám na to chuť :D

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, také mívám takhle po večerech chutě, raději nekoukat na jídlo :-D

      Vymazat